Rindu

Hi all...

Harini aku agak sedih. aku belum lagi cerita apa new phase aku kan. tapi second post ni tiba tiba post aku sedih.

aku gaduh dengan suami aku, dah dua hari dah. lani aku duduk rumah parents aku, dia duduk rumah parents dia. kami duk asing lepas gaduh.

tuhan saja tahu, betapa emosi dan susahnya nak kawal kemarahan.
semua orang ada barannya.
semua orang ada emosi.

dua hari yang lepas, kami berdua masing masing tak dapat kawal emosi dan baran. dua dua naik minyak.
suami aku dengan penatnya balik kerja.
aku dengan emosi mengandung.

bayangkanlah.

terlalu besar pergaduhan tu. bila ingat balik aku jadi menangis. nak tidur nangis. lepas solat nangis.
dah dua hari.
aku tak biasa macam ni. aku rindu suami aku.
aku rindu....

kalaulah masa boleh diputar balik, aku akan diam. biarpun sakit hati, biarpun makan hati.
diam. dan diam.

aku harap ni cuma ujian dari tuhan , untuk menguatkan lagi cinta dan sayang kami.




Comments